
Представянe и разговор с Брайън Роджърс (Ню Йорк), режисьор, звуков и видео артист, съосновател и артистичен директор на The Chocolate Factory Theater и на Томас Ердер (Берлин), арт мениджър и изследовател.

Чернокожият пърформанс се явява онтологичен възел на танца като политика. Той възниква в условията на доминиращ капитал и обезценена човечност. Танцът, който се ражда в недрата на чернокожата общност, неизбежно се превръща в съставна част от политическата деятелност и политическата мисъл. Лекцията се занимава с централното място на чернокожия пърформанс не като политическа онтология, а като самата материя и иманентност на политическата онтология. Чернокожият пърформанс като подход към съвременните глобални политически идеи и структури се разглежда заедно с въпросите за естетическата му стойност, артистичните и технически умения, практиките и натрупаните опит и знания.“